M21 Double Cab

M21 Double Cab

MODEL M21 DOUBLE CAB H
F Ampatament 3350
DIMENSIUNI ÎNAINTE DE CAROSARE
OAL Lungime autoșasiu 6015
FOH Consolă anterioară șasiu 1110
ROH Consolă posterioară șasiu 1555
Lac Lățime cadru șasiu 700
EH Înălțime cadru șasiu 715
HH Înălțime minimă de la sol 190
OW Lățime cabină(3) 1815
OH Înălțime cabină în gol 2225
BW Lățime autoșasiu 1860
AW Ecartament anterior 1475
CW Ecartament posterior 1425
DIMENSIUNI DUPĂ CAROSARE
CA Axă anterioară – panou frontal caroserie 1700
12,1 Înălțime posterioară maximă 1790
W (2) Lungime minimă suprastructură 3205
W (2) Lungime maximă suprastructură (2) 3440
W (1) Lungime maximă suprastructură (consolă)(1) 3828
5,1 Lungime maximă vehicul carosat COC (2) 6250
6,1 Lățime maximă vehicul carosat(4) 2275
7,1 Înălțime maximă vehicul carosat 4000
Dia Diametru de virare(m) (6) 13,4
Lmc Lungime maximă vehicul carosat(1) 6638
Lamc Lățime maximă suprastructură 2275
MASE ÎNAINTE DE CAROSARE
16,1 Masa  totală admisibilă 3500
16,4 Masa  totală admisibilă combinată 7000
14 Masa în ordine de mers(5) 2238
CT Sarcină utilă 1262
14,1 Mase axe anterioară / posterioară 1528/710
MASE DUPĂ CAROSARE
15 Masa minimă a vehiculului ( cu șofer ) 2395
15,1 Masa minimă admisibilă axe ant / post 1465/930
16,2 Masa maximă admisibilă axe ant / post 2100/2435
18,3 Masa remorcabilă cu sistem frânare 3500
18,4 Masa remorcabilă fără sistem frânare 750
19 Încărcătură verticală max pe cârligul de tractare 140
  1. Lungimea caroseriei se referă la un vehicul încărcat uniform până la capacitatea maximă de încărcare pe axe (aceste dimensiuni pot implica modificări ale șasiului, adresați-vă departamentului tehnic).
  2. Lungimea caroseriei se referă la un vehicul încărcat uniform până la capacitatea maximă de încărcare pe axe (dimensiuni declarate în C.O.C., fără modificări aduse șasiului )
  3. Exclus indicatorii direcționali și oglinzile retrovizoare.
  4. Lațimi posibile cu brațe pentru oglinzi lungime medie (standard) 1945/2120; cu brațe scurte pentru oglinzi (opțional): 1815/1945; lungi  – 2120/2275.
  5. Masa totală include trusa de scule, roată de rezervă, rezervorul plin, șofer 75 kg, fără opționale. Opțional NEES II presupune creșterea masei.
  6. Diametru de virarea la sol (urma pneurilor)
Listă de preț 2018 franco Cerea   24.393 € + TVA
Versiune Cutie robotizată NEES II convertizor de cuplu * 
  * verificați întotdeauna disponibilitatea  
Accesorii de serie    
- EGR - DPD - LNT
- Geamuri electrice ant. și post.
- Avertizor marșarier
- Autoradio cu USB
- Immobilizer
- Închidere centralizată cu telecomandă
- Volan reglabil (grad înclinare și în înălțime)
- Reglare manuală înălțime faruri 
- Proiectoare ceață ant / post
- Lumini de zi
- Roată rezervă
- Spații depozitare (șofer+pasager)
- Parasolar (șofer + pasager)
     
Opționale Aer condiționat
Autoradio 2 DIN cu GPS
1.089 € + TVA  
Ofertă la cerere
 
     
Motor ISUZU RZ4EE6N-L Diesel, 4 cilindri / 16 supape, injecție directă common-rail cu intercooler și turbină cu geometrie variabilă.
Cilindree:                                         1898 cm3 
Putere:                                             90 kW (123 cp) @ 3.200 rpm
Cuplu:                                              320 Nm @ 1.500-2.700 rpm
Normă emisii poluante:                  EURO 6b-1 (715/2007*2016/646Y)
Post-tratare:                                     EGR - LNT - DPD
 
     
Rezervor combustibil Diesel                                75 ℓ        
   
Sisteme de siguranță ABS cu BAS (Sistem de frânare asistată)
ESC (Control electronic al stabilității) cu ASR
SRS airbag șofer
 
   
Transmisie și rapoarte ISUZU MVC6W:               4.942 - 2.686 - 1.527 - 1.000 - 0.796 - 0.634
Mers-înapoi:                     4.597
Raport în punte:               4.777 (43/9)
 
  ISUZU MYY6E:                5.979 - 3.434 - 2.040 - 1.379 - 1.000 - 0.759
Mers-înapoi:                     5.701
Raport în punte:               4.300 (43/10)
   
Tip schimbător viteze Manual - MVC6W Robotizată NEES II - MYY6E
   
Dimensiuni lonjeroane șasiu Lățime: 65 mm, Înălțime: 180 mm, Grosime: 4 mm
   
Număr de locuri în cabină 6
   
Anvelope 205/75 R16C Jumelate pe axa posterioară
   
Sistem frânare Sistem hidraulic, servofrână cu depresurizare
Anterioare: Discuri ventilate, Posterioare: Discuri ventilate
Conform normelor CEE cu ABS, circuite independente pe ambele axe
Frână de staționare manuală pe arborele de trasmisie (cardan)
 
   
Dimensiuni discuri frână Anterioare: φ293 x 40 mm Posterioare: φ275 x 30 mm
   
Suspensii Anterioare: punte rigidă cu arcuri de suspensie lamelare semieliptice
Posterioare: arcuri de suspensie lamelare semieliptice
 
   
Diferențial posterior φ220 mm LIGHT DUTY
   
Sistem electric Tensiune nominală 12V - Alternator 90A
Cutie viteze manuală: 1 x Baterie 70Ah
Cutie viteze robotizată: 2 x Baterie 70Ah
N.B.: Informațiile tehnice și echipamentele prezentate sunt informative și pot suferi modificări în orice moment, fără nici un preaviz. Respectarea lor nu constituie în nici un caz o obligativitate pentru producător și nici pentru MIDI Europe. Dimensiunile și masele trebuie verificate de carosier.
 

Catalog

M21 Double Cab Descarca